teisipäev, 21. veebruar 2017

Ja saaga algab ...

Ahoi kallid unejuttude jälgijad. Et kõikide tuju ära rikkuda, alustan sellest, et jah läbi igasuguste hädade ja sekelduste, oleme me siiski Reykjavikis ja just lõpetasime oma hommikukohvi. Reis hakkas pühapäeval. Vaidlesime veel pikalt, et kas hakkame sõitma kell 8 õhtul või kell 10. Lennuk ju stardib hommikul kell 8.30. Mina võitsin ja mootor käevitati kell 8. Suure kahjutundega ütlen kohe ära, et meie, kes me kulgeda armastame oma kalli Twinnipoja otsas, siis seekord on tegemist uurimisretkega ning veebruari kuuga jne. Otsustasime lennuki kasuks. Asjad pakitud ja masin pöördesse ning teele. 15 km peale Tartu piiri otsustas hammasrihm töölepingu lõpetada ning klapid peas me seal teepervel, esimese Nõo risti juures seisime. Kurb oli. Väga kurb oli. Madli isegi vist nuttis natuke pimedas. Tunne oli küll, et seekordne reis nüüd nii lühikeseks jäigi. Aga egas see seal maantee ääres passimine midagi toredamaks ei tee, seega vaja ikka kodu jõuda. Helistasin siia sinna ja kuna sõbrad ikkagi on vägagi abivalmid, siis äratransamine ei olnud mingi küsimus. Kohe tekkis idee ka mõnest autost mis kellegil võiks ripakil olla ja mida saaks laenata. Nädalaks. Tänud Terask veelkord. Enne kui Roll köiega meid tirima saabus oli Tiiduga uus suksu kokku lepitud ja tegelikkuses hakkas ilm kah ilusamaks minema. Uued rattad, uus algus. Sedakorda, kuni Vilniuse lennuväljani, probleemivabalt. Lennuk hilines nagu tavaliselt. Stjuardessid ja stjuardid olid pärist Hungarist ning seega rääkisid nad mingit oma inglise keelt, mida me suures osas tuvastada ei suutnud. Vähemaandumine Stavangeris, sest lennuk pidavat suht tühi olema, tankimine ja tuld. Hoiatati ka kohaliku ilma eest mis pidi kohutav-kohutav olema. Ei loe. Island ootab meid ja siit me tuleme. Tunnike enne maandumist hakkasid altppolt mingid mäed ja lumed kumama ning ülla-ülla, tegemist oli ilmselgelt päiksepaistelise saareriigiga. Kõik sujus muretult. Lennuk maas, leitud buss mis meid päälinna transab ning ootamas ka nädalane öömaja. Esimene mulje on tuul. see puhub siin ilmselt kogu aeg ja igalt poolt. Reykjavik esimene mulje oli ilmamuutus. Päike paistab, tuul puhub ning minuti pärast on rahe, siis jälle minuti pärast päike ja siis rahe, siis vihm ja siis päike.
Antud pildil vasakult paremale on: lumi, päike, rahe, päike, vari või kerge uduvihm ja pilvine ilm. Seda siis kõik ühe pisikese maalala kohal. Kõige selle juures on aedades maa roheline  ja inimesed suudavad 2 kraadises soojas olla lühikeste pükstega, karvamütsid peas või siis suusapükstes ja t-särgiga. Vahva. ilmselt on nendes mingeid jääkaru geene. Või jääk-aru omi.